Tuesday, April 30, 2013

Dalacin-T penyelamat ku~

Syukur la aku temui sesuatu yang dapat rawat "pimple" aku yang dok naik suka-suka hati..

Kulit aku jenis sensitif,sebelum ni aku guna 1 produk ni memang ok..Muka jadi cerah and superb la. Tapi tiba2 die tukar ramuan and jadikan kulit muka aku dah tak sesuai...Memang jerawat naik macam saham naik..ooohhh tiiidaaaakkkk~

jerawat menyerang

waaaa tak suka


Tension tengok jerawat naik ni..nak nangis pun ada tau..buat kita tak confident buat apa2.jadi aku pun tanya la semua pendapat kawan2 nak guna produk ape..Macam2 nama produk keluar sampai aku pulak tak tau nak pilih. Satu hari aku ngadu kat seorang kakak tempat keje aku then die cerita pengalaman dia..dia guna "DALACIN-T".. jadi aku pun goggle la tengok testimoni and the result is semua bagi feedback positif. So keputusan muktamad cuba la produkni..

ini la Dalacin T

Sebulan aku guna dah nampak jerawat makin surut,kering and hilang..Asal lepas basuh muka aku tepek je 1 muka(konon nak baik cepat) hahaha,masa guna ni aku tak pakai ape2 lepastu (no tonner,no face cream).. just bedak je..and the result is AMAT MEMUASKAN!!!..



syukur Alhamdulillah jerawat dah hilang~ terima kasih pada kakak tu beri cadangan guna produk Dalacin T. Sekarang asal jerawat naik je aku tepek je benda ni..hehe..Actually dalacin-t ni adalah antibiotik jadi jangan risau tak beri effect yang bukan2..


2 comments:

  1. delecin t ni boleh hilangkan parut jerawat x..sy ada maslah jerawat muka n parut. macam awak juga selama ni sy guna 1 produk ntah kenapa dia tukar ramuan terus muka naik jerawat besar n tinggalkan parut pada muka.sblm ni muka cantik berseri je hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Syaa Allah boleh...jangan risau kalau guna ni xde side effect yg xbaik..cuba la mane tau leh pulihkn masalah muka tu..

      Delete